Valmennuspaketit

ETÄJUOKSUVALMENNUS sisältää:

  • Tavoitteen ja lähtötilanteen alkukartoitus
  • 1 tapaaminen, jolloin tarkistetaan ja analysoidaan juoksutekniikkaa, ja annetaan vinkkejä siihen. Samassa yhteydessä tehdään mahdollinen kuntotesti. (Jos tapaamista ei voida järjestää, toimitaan asiassa muutoin yhdessä sovitulla tavalla).
  • Kuntotesti, jossa selvitetään sykealueet peruskestävyys- ja vauhtikestävyyslenkeille (halutessasi voit käydä laktaattitestissä (ei kuulu pakettiin, maksullinen)
  • Tavoitteidesi mukaan tehty ja aikatauluusi sopiva juoksuohjelma, jota päivitetään kuukauden välein
  • Juoksuharjoittelua tukeva lihaskunto-ohjelma
  • Sähköpostikonsultointi aina tarvittaessa
  • Valmennuspaketin minimikestoksi suositellaan 4kk, jotta valmennuksella saadaan aikaan tuloksia
  • Hinta 55 €/ kk

HENKILÖKOHTAINEN JUOKSUVALMENNUS sisältää:

Tällä hetkellä en tee henkilökohtaisia juoksuvalmennuksia

  • Tavoitteen ja lähtötilanteen alkukartoitus
  • 1 tapaaminen alkukartoituksen jälkeen, jolloin tarkistetaan ja analysoidaan juoksutekniikkaa, ja annetaan vinkkejä siihen. Samassa yhteydessä tehdään mahdollinen kuntotesti.
  • Kuntotesti, jossa selvitetään sykealueet peruskestävyys- ja vauhtikestävyyslenkeille (halutessasi voit käydä laktaattitestissä (ei kuulu pakettiin, maksullinen)
  • Tavoitteidesi mukaan tehty ja aikatauluusi sopiva juoksuohjelma, jota päivitetään kuukauden välein
  • Juoksuharjoittelua tukeva lihaskunto-ohjelma
  • Sähköpostikonsultointi aina tarvittaessa
  • Tapaaminen 2-3/kk esim. yhteislenkin- tai treenin merkeissä
  • Valmennuspaketin minimikestoksi suositellaan 4kk, jotta valmennuksella saadaan aikaan tuloksia
  • Hinta 180 €/ kk

Jos olet vasta aloittelemassa juoksuharrastusta, kannattaa muistaa aina maltti. Ensin on tärkeää saada peruskestävyys kuntoon, ennen kuin siirrytään reippaampiin harjoituksiin. Vertaan aina peruskestävyyden rakentamista talon rakentamiseen: seiniä ei voi alkaa rakentaa ennen kuin perusta on kunnossa. Hyvin olennaista on myös riittävä lepo ja palautuminen ravintoa unohtamatta. Toisin sanoen, treenin ohella, ravinto ja lepo ovat kaikki yhtä tärkeitä osa-alueita kokonaisuuden kannalta. Jos näistä osa-alueista jokin ei ole kunnossa, niin sitä ei voida korvata pienillä yksittäisillä teoilla tai varsinkaan painottamalla jotain osa-aluetta entistä enemmän.

Teen myös kuntosaliohjelmia. Kysy lisää.